سوالات متداول
حساب کاربری:
1.ایا امکان ویراش مشخصات کاربری و شماره تماس من وجود دارد؟
پاسخ:
بله شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید
برای این کار ابتدا شما باید وارد حساب کاربری خود شده و سپس با کلیک برای روی ناحیه حساب کاربری به صفحه کاربری خود وارد شوید . درانجا میتوانید مشخصات کاربری ، شماره تماس و رمز خود را تغیر دهید
2.در صورت فراموشی رمز عبور چکار باید بکنیم ؟
پاسخ :
در صورت فراموشی رمز عبور خود در صفحه ورود بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید و در صفحه بعد شماره تماس خود را وارد کنید تا کد فعالسازی برای شما فعال شود .
کد دریافتی را در صفحه بعد وارد کنید و رمز عبور جدید را انتخاب کنید
3.ایا میتوانم به سابقه سفارشات خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ :
برای دسترسی به سابقه سفارشات خود در صفجه حساب کاربری خود روی گزینه ی سابقه سفارشات کلیک کنید
4.مبلغ سفارش را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
پاسخ :
مبلغ سفارش بصورت پرداخت نقدی یا پرداخت از طریق کارت عضو شتاپ ، درب منزل ، کیف پول ، حساب دفتری و همچنین از طریق درگاه اینترنتی قابل پرداخت میباشد.
5.با استفاده از کارت کدام بانک ها میتوان مبلغ سفارش را پرداخت کرد ؟
پاسخ:
هزینه سفارش را میتوان با تمامی کارت های عضو شتاپ پرداخت کرد
6.ایا پرداخت مبلغ سفارش بصورت پرداخت درب منزل شرایط محدویت دارد ؟
پاسخ:
هیچ محدودیتی ندارد و درب منزل به صورت نقدی و از طریق دستگاه کارت خوان قابل پرداخت می باشد.
7.ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ولی مبلغ را از حساب من کسر کند ؟
پاسخ:
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود
در اکثر مواقع مبلغ در زمان کوتاهی به حساب برمیگردد اگر تا 72 ساعت مبلغ به حساب برنگشت باید با بانک درگاه پرداخت اینترنتی تماس گرفته و مغایرت را رفع کنید
8.ایا میتوان خرید را به صورت نسیه یا اقساطی انجام داد ؟
پاسخ:
بله یکی از قابلیت های پر کاربرد کیسو ، گزینه حساب دفتری می باشد که از طریق گزینه درخواست حساب دفتری می توانید برای فعال شدن آن اقدام نمایید.
پس از بررسی توسط تیم پشتیبانی ، فعال شدن گزینه حساب دفتری از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید و می توانید از آن با شرایط مشخص شده استفاده کنید.
9.ایا پراداخت اینترنتی مبلغ سفارش در سایت هایپر انلاین کیسو امن است ؟
پاسخ:
هنگام انجام خرید اینترنتی از سایت هایپرانلاین کیسو ویا هرگونه پرداخت اینترنتی دیگری به این نکته توجه داشته باشید که در مرور گرشما و در قسمت نوار ادرس ( Address bar ) قبل از ادرس سایت باید عبارت HTTPS وجود داشته باشد
قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر خود مطمئن شوید ودر صورت عدم مشاهده ان از وارد کردن اطلاعات حساب خود خودداری کنید
10.سفارشات چگونه تحویل داده میشود ؟
پاسخ :
تحویل کالا درب منزل یا محل کار انجام میگیرد
11.هزینه ارسال چگونه محاسبه میشود ؟
پاسخ:
در حال حاظر حداقل خرید برای ارسال رایگان سفارش 25 هزار تومان میباشد و برای خرید های کمتر از 25 هزار تومان مبلغ 2 هزار تومان بابت هزینه ارسال دریافت میگردد
12. ایا میتوان سفارش را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ:
خیر – فعلا این امکان فراهم نیست ولی در اینده نزدیک این امکان اضافه خواهد شد
13. مدت زمان از سفارش تا تحویل درب منزل چقدراست؟
پاسخ:
حداقل زمان برای ارسال سفارشات 15 دقیقه و حداکثر 30 دقیقه میباشد