دسته بندی ها

سوالات متداول

حساب کاربری:

1.ایا امکان ویراش مشخصات کاربری و شماره تماس من وجود دارد؟

پاسخ:

بله شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید 

برای این کار ابتدا شما باید وارد حساب کاربری خود شده و سپس با کلیک برای روی ناحیه حساب کاربری به صفحه کاربری خود وارد شوید . درانجا میتوانید مشخصات کاربری ، شماره تماس و رمز خود را تغیر دهید 

2.در صورت فراموشی رمز عبور چکار باید بکنیم ؟

پاسخ :

در صورت فراموشی رمز عبور خود در صفحه ورود بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید و در صفحه بعد شماره تماس خود را وارد کنید تا کد فعالسازی برای شما فعال شود .

کد دریافتی را در صفحه بعد وارد کنید و رمز عبور جدید را انتخاب کنید 

3.ایا میتوانم به سابقه سفارشات خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ :

برای دسترسی به سابقه سفارشات خود در صفجه حساب کاربری خود روی گزینه ی سابقه سفارشات کلیک کنید 

4.مبلغ سفارش را چگونه میتوان پرداخت کرد؟

پاسخ :

مبلغ سفارش بصورت پرداخت نقدی یا پرداخت از طریق کارت عضو شتاپ درب منزل و همچنین از طریق درگاه اینترنتی قابل پرداخت میباشد.

5.با استفاده از کارت کدام بانک ها میتوان مبلغ سفارش را پرداخت کرد ؟

پاسخ:

هزینه سفارش را میتوان با تمامی کارت های عضو شتاپ پرداخت کرد

6.ایا پرداخت مبلغ سفارش بصورت پرداخت درب منزل شرایط محدویت دارد ؟

پاسخ:

هیچ محدودیتی ندارد و درب منزل به صورت نقدی و از طریق دستگاه کارت خوان قابل پرداخت می باشد.

7.ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ولی مبلغ را از حساب من کسر کند ؟

پاسخ:

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود 

در اکثر مواقع مبلغ در زمان کوتاهی به حساب برمیگردد اگر تا 72 ساعت مبلغ به حساب برنگشت باید با بانک درگاه پرداخت اینترنتی تماس گرفته و مغایرت را رفع کنید 

8.ایا میتوان خرید را به صورت نسیه یا اقساطی انجام داد ؟

پاسخ:

در حال حاظر چنین امکانی وجود ندارد و فقط از طریق درگاه اینترنتی و دستگاه کارت خوان در محل تحویل انجام میشود 

9.ایا پراداخت اینترنتی مبلغ سفارش در سایت هایپر انلاین کیسو امن است ؟

پاسخ:

هنگام انجام خرید اینترنتی از سایت هایپرانلاین کیسو ویا هرگونه پرداخت اینترنتی دیگری به این نکته توجه داشته باشید که در مرور گرشما و در قسمت نوار ادرس ( Address bar ) قبل از ادرس سایت باید عبارت HTTPS وجود داشته باشد

قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر خود مطمئن شوید ودر صورت عدم مشاهده ان از وارد کردن اطلاعات حساب خود خودداری کنید

10.سفارشات چگونه تحویل داده میشود ؟

پاسخ :

تحویل کالا درب منزل یا محل کار انجام میگیرد 

11.هزینه ارسال چگونه محاسبه میشود ؟

پاسخ:

در حال حاظر حداقل خرید برای ارسال رایگان سفارش 25 هزار تومان میباشد و برای خرید های کمتر از 25 هزار تومان مبلغ 2 هزار تومان بابت هزینه ارسال دریافت میگردد

12. ایا میتوان سفارش را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ:

خیر – فعلا این امکان فراهم نیست ولی در اینده نزدیک این امکان اضافه خواهد شد 

13. مدت زمان از سفارش تا تحویل درب منزل چقدراست؟

پاسخ:

حداقل زمان برای ارسال سفارشات 15 دقیقه و حداکثر 30 دقیقه میباشد